Jako další článek jsem se rozhodl zveřejnit stručný přehled členů našeho týmu, abyste se mohli dozvědět, kdo všechno tvoří Truck Trial klub Lom u Tachova. Základ tvoří posádka, to je všem jasné. K tomu aby celý tým fungoval v takové podobě, jako je teď, je však zapotřebí i dalších lidí, kteří se podílejí svojí určitou činností na fungování týmu, takže kdo patří do Truck Trial klubu Lom u Tachova?
Přeci jen začneme těmi nejznámějšími. Tomáš Pražák je řidič, který si vyjel dva tituly mistra České republiky a čtyři tituly mistra Evropy (v řadě za sebou). Právě pozici řidiče znáte asi nejčastěji. Je to však spíše odměna za jeho práci v dílně na Unimogu a v neposlední řadě za vynaložené finanční částky do tohoto týmu. Tento rok oslavil třicáté narozeniny a z povolání je automechanik.
A u závodní posádky ještě zůstaneme. Spolujezdec Ondřej Vodička má rovněž dva tituly mistra České republiky a čtyři tituly evropské. Ondřej je taktéž z povolání automechanik, nicméně je o devět let starší než Tomáš. Letos tedy oslavil 39. narozeniny. I u Ondřeje nesmím zapomenout zmínit, že se stejně jako Tomáš podílí na všech opravách a úpravách, které se provádí na voze a samozřejmě, že i on vynakládá své finanční prostředky do fungování týmu.
Nyní se přesuneme do „zákulisí“, které je rovněž potřebné k fungování týmu. František Pražák jak již příjmení napovídá je jednak otcem Tomáše, ale hlavně největším sponzorem celého týmu. Jeho přínos na fungování je tak velmi značný. Dále zatupuje roli druhého řidiče kamionu, při cestě na jednotlivé závody a podílí se i na opravách vozu.
Někdy se odjede do Evropy i na několik dnů a všichni musí jíst. Právě o tuto „neviditelnou“, ale nepostradatelnou funkci se stará Dana Vodičková, která má na starost týmovou kuchyň. Pomáhá tak nejen svému manželu Ondřeji a bratru Tomáši, ale celému týmu věnovat se jen závodům. Někdy je na dopolední pauzu jen pár minut, a proto je včas připravené jídlo určitý druh komfortu.
Jiří Vopálecký je týmový mechanik. Jeho čas přichází vždy, když se vyskytne nějaká porucha nebo je zapotřebí vyměnit kola při závodech. Sice ještě nevymění kola za pár sekund, jako mění mechanici ve formuli, ale i tak je jeho práce velice přínosná. Škoda jen, že mu v poslední době práce nedovolila účastnit se všech závodů.
U jména Jiří ještě chvilku zůstaneme. Jiří Kotous plní funkci týmového překladatele z němčiny do češtiny od začátku působení našeho klubu na Europa Truck Trial. Je vždy vhodné mít někoho, kdo dokáže plynně mluvit a vyjednávat.
V posledním odstavci se jen drobně zmíním o Vojtěchu Kotousovi. Tedy o mně. Jak jste si mohli všimnout, moje práce pro náš klub spočívá především na internetu. Mám na starosti tento web a celý jeho obsah. Starám se tedy i o fotografování a natáčení videí, abyste i vy mohli vidět naší posádku v akci.
Jak jste si mohli všimnout, jsem spíše „rodinný tým“, nicméně s mnoha úspěchy na kontě.