V posledním díle před zahájením nové sezóny 2013 jsme pro vás připravili krátký popis snad nejlepšího osmikolového trucku, který kdy jezdil závody truck trial. Jedná se o nákladní automobil MAN TGS německého týmu HS Schoch Truck Trial Team a hned na začátku Vám prozradíme, že tento „nadupaný pes“ bude z největší pravděpodobností letos k vidění i v naší republice.
MAN TGS 8×8 německá zbraň na stařičké Tatry
Ti z vás, co pravidelně navštěvujete závody truck trialu, jste nejspíše byli na závodech Českého truck trialu, kde bohužel tento vůz neuvidíte. Tým HS Schoch se účastní pouze evropského mistrovství, a proto je tedy nereálné tento vůz vidět například v Milovicích. Máme však pro vás jednu dobrou zprávu. Vzhledem k tomu, že je na letošní sezónu evropského truck trialu naplánovaný závod v Drnovicích, tak s největší pravděpodobností bude právě zde tento MAN opět k vidění. Opět z toho důvodu, že naposledy se tento vůz ukázal na našem území v roce 2011, když se konal závod v Ostravě.
Už zde se ukázalo, že tolik milované české Tatry mohou jen z povzdálí sledovat, jak to vypadá, když je auto postavené přímo na truck trial a odpovídá tomu nejen výkon, ale například i kvalitní (a velmi důležité) pneumatiky.
HS Schoch Truck Trial Team
Jak již bylo řečeno, jedná se o německý tým, který se výhradně účastní jen závodů Europa Truck Trial. Zde jsou jeho členové.
Řidič: Marcel Schoch
Navigátor: Johny Stumpp
Technický ředitel: Hans – Peter Stumpp
Manažer týmu: Margit Stumpp
Mechanik: Alexander Bieg
Týmový asistent 1: Thomas Forster
Týmový asistent 2: Tobias Löffler
Oficiální stránky týmu naleznete na: http://www.hs-schoch.de/
Nyní už však k tomu nejdůležitějšímu!
MAM TGS
Typ: TGS 35.480 8×8 BB
Datum výroby: 2004
Výkon: cca 600PS
Hmotnost: 12 400kg
Pohon: 8×8
Převodovka: manuální (teoreticky 32 různých stupňů)
úpravy
– ochranný rám: ochranný oblouk za kabinou od společnosti Hardox, ochranná klec uvnitř kabiny od společnosti Heico
– pevné upevnění kabiny
– pevné uložení agregátu v rámu
– tříbodové uložení nástavby
– zesílený přední a zadní nárazník od společnosti Hardox
– ocranné prvky spojovací tyče, táhla, převodovky
Podle posledních informací, které jsme od týmu dostali se v přípravách na novou sezónu zaměřili hlavně na snížení hmotnosti vozu a dále pak na další technické vylepšení a vývoj vozu.
Co říkáte na tohoto Mana? A jak se Vám líbí video? Napište Vaše reakce do komentářů