VojtechKotous Datum: 26. 4. 2013

V posledním díle před zahájením nové sezóny 2013 jsme pro vás připravili krátký popis snad nejlepšího osmikolového trucku, který kdy jezdil závody truck trial. Jedná se o nákladní automobil MAN TGS německého týmu HS Schoch Truck Trial Team a hned na začátku Vám prozradíme, že tento „nadupaný pes“ bude z největší pravděpodobností letos k vidění i v naší republice.

 

MAN TGS 8×8 německá zbraň na stařičké Tatry

Ti z vás, co pravidelně navštěvujete závody truck trialu, jste nejspíše byli na závodech Českého truck trialu, kde bohužel tento vůz neuvidíte. Tým HS Schoch se účastní pouze evropského mistrovství, a proto je tedy nereálné tento vůz vidět například v Milovicích. Máme však pro vás jednu dobrou zprávu. Vzhledem k tomu, že je na letošní sezónu evropského truck trialu naplánovaný závod v Drnovicích, tak s největší pravděpodobností bude právě zde tento MAN opět k vidění. Opět z toho důvodu, že naposledy se tento vůz ukázal na našem území v roce 2011, když se konal závod v Ostravě.

Už zde se ukázalo, že tolik milované české Tatry mohou jen z povzdálí sledovat, jak to vypadá, když je auto postavené přímo na truck trial a odpovídá tomu nejen výkon, ale například i kvalitní (a velmi důležité) pneumatiky. 

 

HS Schoch Truck Trial Team

Jak již bylo řečeno, jedná se o německý tým, který se výhradně účastní jen závodů Europa Truck Trial. Zde jsou jeho členové.

Řidič: Marcel Schoch

Navigátor: Johny Stumpp

Technický ředitel: Hans – Peter Stumpp

Manažer týmu: Margit Stumpp

Mechanik: Alexander Bieg

Týmový asistent 1: Thomas Forster

Týmový asistent 2: Tobias Löffler

Oficiální stránky týmu naleznete na: http://www.hs-schoch.de/

Nyní už však k tomu nejdůležitějšímu!

 

MAM TGS

Typ: TGS 35.480 8×8 BB

Datum výroby: 2004

Výkon: cca 600PS

Hmotnost: 12 400kg

Pohon: 8×8

Převodovka: manuální (teoreticky 32 různých stupňů)

 

úpravy

–          ochranný rám: ochranný oblouk za kabinou od společnosti Hardox, ochranná klec uvnitř kabiny od společnosti Heico

–          pevné upevnění kabiny

–          pevné uložení agregátu v rámu

–          tříbodové uložení nástavby

–          zesílený přední a zadní nárazník od společnosti Hardox

–          ocranné prvky spojovací tyče, táhla, převodovky

 

Podle posledních informací, které jsme od týmu dostali se v přípravách na novou sezónu zaměřili hlavně na snížení hmotnosti vozu a dále pak na další technické vylepšení a vývoj vozu.

Co říkáte na tohoto Mana? A jak se Vám líbí video? Napište Vaše reakce do komentářů

Přidat komentář

You must be logged in to post a comment.